Камаз шассиіндегі көшпелі пісіру агрегаты
Камаз 5350 шассиіндегі көшпелі пісіру агрегаты КПА (АПС) түрлі пісіру жұмыстарын жүргізуге, сонымен бірге құбыр желілері, оның ішінде мұнай және газ жөндеу трассаларында, құрастыру және қалпына келтіру жұмыстарында пайдалануға арналған. Автомобильдің дербестігі және сыртқы қуат көздерінен тәуелсіздігін қуаты 100 кВт электрстанциясы қамтамасыз етеді, сонымен қатар оны бөтенде технологиялық жабдықтарды элетр қуатымен қамтамасыз ету үшінде қолдануға болады. Өзінің мобильдігінің арқасында, КПА (АПС) далалық жағдайда аргнаулы техникаларды да жөндеуге үнемі пайдаланылады.
Шанақ -күйменің өзі, болат табақтармен қапталған және пенопластпен жылытылған ( мүмкін қосымша пенофоломен жылытылуы) металдан пісіріліп жасалған қаңқаны білдіреді. Тапсырыс берушінің сұранысы бойынша бір, екі немесе үш бөлімді түрінде жасалуы мүмкін.
Көшпелі пісіру агрегаты стандарты құрамдауы бойынша АД-100С-Т400-1Р дизель электро станциясымен жабдықталады. Пісіру орын саны -4. Lincoln Electric маркасының DC-400 моделі НАКС аттестациясыменен, қосымша:
ПЛАНАР 4Д-24 (4 кВт) жылытқыш, сонымен бірге ДВС жүйесінен апаттық жылыту қаралған .
Камаз 5350-3029-42 шассиі
Толық жетекті (6х6) және жүк көтергіштігі 8,6 тонна шасси. Камаз 740.622-280 (ЕВРО-4) қозғалтқышы, ZF-9 беріліс қорабы, 210 литрден екі отын багі орналастырылған. Базалық шассиді жетілдіру және қосымша жабдықтау барысында жататын орын және қосымша отын багін орналастыру мүмкіндігі бар.
Шаңнан- және дыбыстан оқшаулануымен жақсартылған, жайлылығы жоғары талғамға сай жаңартылған кабинасымен шасси ерекшеленеді. Алыстағы мұнай кәсіпорындарында, қиыр солтүсттіктің катаң жағдайларында пайдалануға бейімделген.