Маркетинг маманы туралы ақпарат – Спецтехника – автогрейдер, экскаватор, кран, погрузчик, купить в актобе


Маркетинг маманы туралы ақпарат

Маркетинг маманы туралы ақпарат

 

Маркетинг маманы:

  • Сатылым динамикасын талдаңыз және сату болжамын басқарыңыз
  • Жарнамалық бюджетті басқарыңыз және инвестициялық тиімділікті есептеңіз
  • Бірнеше шешімді салыстырыңыз және ең жақсы нұсқаны таңдаңыз.
  • Жобалар үшін басымдықтарды белгілеңіз
  • Әрқашан клиенттің мінез-құлқындағы себептік байланысты іздеңіз

Маркетинг маманы өз білімін жетілдіруі керек:

  • маркетингтің заманауи әдістері
  • компания брендін дамыту мен басқарудың заманауи үлгілері
  • сатудың заманауи техникалары мен әдістері
  • экономика және қаржы негіздері (бағаны және бюджетті басқару үшін)
  • әлеуметтану және психология негіздері (тұтынушылар түсінігі үшін)
  • заманауи дизайн бағыттары (эстетиканы түсіну үшін)

Маркетинг маманы өз алдына міндеттер қоюы керек, басқалардың нұсқауын күтпеуі керек, бизнесті жақсарту мүмкіндіктерін көріп, оларды іс жүзіне асыруы керек.

Маркетинг маманы жарнама бюджетін және өнімнің пайдалылығын басқарады, сондықтан ол міндеттеме қабылдауға, шешім қабылдауға және өз пікірін ашық айтуға дайын болуы керек.

Маркетинг маманы жаңа идеялар жасай білуі және бір мәселені шешудің бірнеше баламаларын ұсына алуы керек.

Маркетинг маманы келесі коммуникациялық дағдыларға ие болуы керек:

  • Құзыретті жазбаша қарым-қатынас дегеніміз – іскерлік хат алмасуда өз ойыңызды дұрыс білдіру мүмкіндігі. Грамматикалық және орфографиялық қатесіз жазыңыз. Дұрыс жарнама мәтіндерін құрастырыңыз.
  • Құзыретті ауызша сөйлесу – әңгіме барысында өз ойын дұрыс жеткізе білу. Сөзіңізді дұрыс және логикалық түрде құрастырыңыз.
  • Тиімді тұлғааралық қарым-қатынас – мақсатқа жету үшін топтың басқа мүшелерімен тиімді әрекеттесу, әртүрлі әңгімелесушілермен ортақ тіл таба білу.
  • Көпшілік алдында сөйлеу дағдылары – презентация кезінде аудиториямен байланыс орнату және қолдау мүмкіндігі.

Маркетинг маманы өз жұмысында әр түрлі тәсілдерді қолдануы керек, жаңа технологиялар мен жалпы мәселелерді шешуге жаңа көзқарастарға ашық болуы керек. Егер қолданыстағы шешімдер сәтсіздікке әкеп соқса, таңдалған бағыттан бас тартып, басқа жұмыс әдістеріне ауысу мүмкіндігі болуы керек.

Маркетинг маманы өзінің кәсіби біліктілігін үнемі жетілдіріп, көкжиегін кеңейтіп, қазіргі жұмыстың тиімділігін арттыру үшін жаңа білімді қолдана алады.